Novi Sad
06.10.2011.
12:35 > 13:16
Iako nisu zadovoljni novim cenovnikom koji je predložio Grad, a po kojem će cena za start i kilometar biti minimum 40 dinara, novosadski taksisti će o narednim potezima odlučivati tek kada ta odluka bude konačna i objavljena u Službenom glasniku.
  • G

    07.10.2011 14:23
    @Ekotaksi - gospodine, vozite ako hoćete po ceni od MILIJARDU DINARA za pređeni METAR. Nemate pravo da DRUGE TERATE da voze po tim cenama AKO ONI TO NE ŽELE! Priča o zidu bi se na vas veoma mogla primeniti - ne zaboravite naravno sada da napomenete po stoti put kako "ti drugi ne plaćaju porez, mi to znamo ali eto nećemo da ih prijavimo". Pa hajdemo da sada primenjujemo zapadne cene da nam svima "svane" - sutra lepo kada budete opravljali zub, da vam bude kao u americi 4000 dolara za root canal. Da vidim onda kako ćete radosno prihvatiti takve cene. Jer znate, ako taj zubar bude zarađivao malo, moraće da radi 12 sati dnevno pa ima da nekoga zgazi po povratku kući od umora. Ostaje međutim jedna činjenica - ti građani koji rade po 12 i više sati, NEMAJU UOPŠTE novca da odvoje za automobil, a i oni gospodine imaju potrošačku korpu, ne pada im hrana sa neba. Zato ne mogu NIKAKO da se složim da ste VI ugroženiji od NJIH. Ja razumem da vi, bez ikakvog obrazovanja (ili sa strukom koja nema veze sa taksiranjem) želite da zarađujete plate na nivou inženjera u ovoj zemlji, radeći posao bez mozga, i to je apsolutno vaš problem, ali nikada nećete imati podršku da nekoga terate da radi onako kako vi svirate samo zato što ne vidite dalje od nosa i samo sebe smatrate ugroženim i privilegovanim da vam se propiše minimalna cena za neku uslugu koju potom moraju svi da poštuju, a o zahtevima da ograničite broj onih koji se bave taksi uslugom da ne govorim. Vi ste upravo PRVI kojem po tim kriterijumima treba zabraniti da se time bavite.
  • Zoltan

    07.10.2011 09:43
    Taksista? To je profesija?
    Ja sam mislio da je to posao koji studenti rade da bi platili svoju školarinu. A matorih studenata ima li ima.
  • Zoltan

    07.10.2011 09:40
    Najveći šamar ovim taksistima bi bila izgradnja širokih, dvosmernih puteva za bicikle, skutere i motore. Od Novog Naselja do Centra, proširiti celu stazu na Bulevaru bar trostruko, povezati Detelinaru, Liman i Telep sa Centrom. Nema mesta za parkiranje, skup benzin, rizični taksisti.
  • Ekotaksi

    06.10.2011 21:01
    Taksi in NS
    Čovek koji odbija da promeni mišljenje, više voli sebe nego istinu.
    G:
    Da li sam ja rekao da je ekonomska cena rada = prosečna zapadna plata? Ne.
    Da li sam rekao da me zabole za ostale šljakere na ulicama Novog Sada? Ne.
    I DA, svestan sam da i drugi ljudi gaze na ulicama jer su premoreni od rada.
    Prim: asistent sa PMF-a sa slomljenom rukom, jer ga je zgazio lik sa Kvantaša koji je radio celu noć pre toga.
    Slažemo se takođe oko razloga, riba (država) smrdi od glave.
    Ali:
    Porez+amortizacija+prosečna potrošačka korpa+odvajanje za kupovinu novog auta
    (4-5 godina životni vek taksi vozila)
    + članarina po sadašnjim cenama jednostavno nije moguće, to može da ti potvrdi svaki taksista. Ja to znam, jer pričam sa njima. Preporučujem ti sledeći put kada se budeš vozio sa najjeftinijom uslugom da li je to istina. Ali pazi, sa svim! gore pomenutim stavkama.
    Ja opet imam osećaj da ovo objašnjavam zidu, neki ljudi jednostavno neće da vide istinu. Ja je vidim, a to je da "stranka" želi da plati što je moguće manje i da je pri tom uopšte ne zanima da li ta jeftinoća ugrožava nekom imovinsko stanje ili zdravlje.
    Ali pazi, ako te jednog dana na pešačkom obori premoreni taksista, i obogalji te za ceo život. Znaj da deo odgovornosti leži i na tebi, kao na stranci, jer si ga ti forsirao da radi prekovremeno za volanom.
  • jaa

    06.10.2011 18:28
    d
    ne oni svoja vozila ne poravljaju oteraju gazdi a mi otplacujemo njihove popravke zato i hoce tolike cene da pokriju sve,a onaj sto ima svoj auto cuti i vozi i zadovoljan je da i po ovim cena ima posla ne strajkuju kao ovi
  • 06.10.2011 17:40
    @Ekotaksi
    Grupa bizmismena Š ima para u rezervi.
    Pored njih, u gradu posluju bizmismeni QWERTZUIASDFGHJKLYXCVB koji nemaju tolko para u rezervi.
    I jednima i drugima loše ide, pošto je konkurencija velika. Grupa Š natera buckastog čiku sa monoklom (znate ga iz one društvene igre) da poveća cenu DŽ puta. Niko sada ne koristi taksi. Nakon 6 meseci, složno svi zaključe: pa dobro, zeznuli smo se, vratićemo cene. Grupa bizmismena Š sada ima posla i jedina je na tržištu, pošto bizmismeni QWERTZUIASDFGHJKLYXCVB nisu imali rezervu novca u kanibal banci, pa su prodali automobile da bi nahranili decu.
  • G

    06.10.2011 17:28
    @Ekotaksi - gospodine, vi izgleda smatrate da jedino vi radite 12 sati dnevno, i da jedino vi u jednoj ekonomski propaloj zemlji imate prava na uslove rada kakvi su na zapadu, dok vas najblaže rečeno ZABOLE za druge građane koji takođe rade po 12 sati dnevno pa opet ne gaze ljude po ulicama kada se umorni vraćaju kući. Kao što sam već jednom pominjao - ako imate saznanje/dokaze da neko održava neekonomsku cenu tako što ne plaća porez, prijavite ga. Ali ne, vi nećete da se "mešate", ali istovremeno bi želeli da živite zapadnim standardom i to još da vam grad to obezbedi - onaj isti grad koji porez osim od vas, ubira i od svih tih ostalih građana koji rade 12 sati dnevno. Pitam se da li kada recimo odvezete auto da popravite, od automehaničara insistirate da naplati "ekonomsku cenu" kakva je na zapadu.
  • ceca

    06.10.2011 16:00
    taxi
    kupite svoja kola pa radite kao ostala udruzenja posteno a ne po ledjima gradjana da se bogatite i radite za druge
  • taksista

    06.10.2011 15:44
    cujem da ce inspekcija izaci na teren, al posle 15.00h kad krene kuci
  • Ekotaksi

    06.10.2011 14:06
    Taksi in NS
    Prošli put sam zakasnio sa komentarisanjem, pa sada ponavljam :)

    Pričaju Biznismen A i Biznismen B

    Biznismen A: Kako posao?
    Biznismen B: Evo imam novu ideju!

    Biznismen A: Da?
    Biznismen B: Setio sam se da oformim taksi udruženje koje će uvek da bude jeftinije. Spustiću kvalitet usluge maximalno, ali je jeftin.

    Biznismen A: Ček ček, ako su do sada taksisti radili 8 h/24h sa ekonomskim cenama, kako im se isplati da rade sa nižim cenama?
    Biznismen B: Šta me briga, nek rade 10h dnevno.

    Biznismen A: Da rade tako dugo?
    Ali to nije po zakonu??
    Biznismen B: Bole me qur*c za zakon, ja mlatim pare! 300+taksista mi daje članarinu, a ne plaćam porez za to! Haha baš sam pametan

    Biznismen A: A šta ako druga udruženja opet spuste/izjednače cene sa tvojim?
    Biznismen B: Spustiću opet ja moje još više! Neka rade 12 h dnevno, da bi zaradili normalan prosek!
    Šta me briga!

    Biznismen A: Alo bre stani! Taksisti će biti umorni, grešiće u saobraćaju, ljudi će ginuti!?
    Nije humano!
    Biznismen B: WAHAHAHAHAHAAA!
    Baš si smešan! Koga briga za unesrećene porodice i polupane mozgove!
    Pa ja i dalje zarađujem veliku lovu.
    To je najvažnije!

    Biznismen A: Razmišlja...
    A šta kažu stranke na to sve?
    Što takstisti ne mogu da zarade plate za porodice, što su nervozni zbog toga, što crkavaju od umora i što zbog toga ugrožavaju druge učesnike u saobraćaju?
    Biznismen B: Ma zabole ih... Oni ionako ne vide dalje od svog novčanika i 20/30 dinara što im ostaje više u novčaniku.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna